Sevgiey Mrysmg tabiki de öncelik sağlığı ben de öyle düşünüyorum. Ama insanlar küçük gelişmemiş deyince insan bi üzülüyor.
Huma_kus34 Sevgiey sık sık emzıren saat dakka tanımadan kılosunu çok güzel toparlar bakmayım ağzı olan konusuyor uzulursenız ytemezsınız bebegınıze odaklanın 🌺
expectopatronum Sevgiey benim bebeğime 3 aylık kontrolüne götürdüğümde yeni mi doğdu diye sormuşlardı 😅😅 doktorun gelişimi iyi diyosa gerisini boşver insanlar herşeyi diyo 😒
Sevgiey expectopatronum hayır bi de hemşire bana ay bu niye bu kadar küçük doğmuş dedi neye uğradığımı şaşırmıştım.
expectopatronum Sevgiey taşıması kolay olsun diye küçük doğurdum diyorum ben artık öyle soranlara 😂 bi de erken mi doğdu diyolar hep halbuki 40+5’te doğurdum 😅
Mervemurat94 Sevgiey ağzı olan konuşuyor boş verın mılletı onrmlı olan sağlıklı olması kılo alınır verılır sağ salım kucağımıza almışız ya boşverin ınsanlara kılolu bebek sağlıklı gelıyor hersey kılo degıl
Htc19 Sevgiey milleti boşver ağzı olan konuşuyor. Kilolu olunca da çok kilolu diolar. Alır ilerde ek gıda ile falan canını sıkma. Gelişimi iise sorun yok. Kilolu olup gelişim geriliği olan var