Gamzemmak Kızım göğsümü almıyor bnde sağıp biberonla veriyorm. Bazen uyandığında hemenn süt istiyor ben ılıtana kadar kıp kırmızı oluyor hırs ediyor sütünü verdiğimde genelde genzine kaçıyor hırslı emdiği için alnının ortasını çekiyorm yukarı doğru üflüyorm kendine gelsin diye biberonla besleyenler benin gibi sorun yaşayan oldumu
nrtn1234 Gamzemmak ay biz cnm kesinlikle benim oğlum da öyle, hem memede hem biberonda ikisinde de kaçırıyor, hemen ters çevirip sırtına vuruyorum.
Asaf_24 Gamzemmak daha küçük sanırım bizimde öyle oluyordu sürekli elimde kalıyordu ccocuk bişey oldu diye korkudan ağladıgımı bilirim biberon memeye göre daha fazla geliyor akışı daha kolay o yüzden genzine kaçıyor sakin ol direk dizine yatır altını yukarı cek biİzim hala devam ediyor 3 aylık olduk hala aynıyız ama suan kendı öksürüyo rahatlıyo öyle olunca
Esraarass Gamzemmak hangi biberonu kullanıyorsunuz. Ayrıca yüzüne üflemek tehlikeli bir şey. Bebeği nefessiz bırakabilir.
Gamzemmak Esraarass baybiplus diye e bebeğin markası var onun süt sağma makinası nda ki biberon cnm yeni doğan bebek için
Gamzemmak Esraarass kayınvaldem öyle yapıyor siz nerden biliyorsunuz kesin bilgiyse yapmam cnm tekrar
Gozz Gamzemmak Benimde oluyordu.Doktorum “daha yutmayı bilmedikleri için ve hemen karınlarını doyurmak için hızlı emiyorlar” diye oluyor normal dedi.
Gunesozlem Gamzemmak korkma bende 3 aya kadar aynı seyi yasadım büyüdukce gecıo hemen hafifce sırtına vur alnınınortasını cek
asocialmom Gamzemmak kesin bilgi tabi ki benim kızım yüzüne üflendiği zaman ya da bi şey yüzüne estiğinde korkup nefesini tutuyor hem boğazına bi şey kaçmış hem ekstra nefes alamıyor ? Varın siz hesaplayın
Birbilen Gamzemmak yüzüne uflemeyin sakin üst üste nefessiz bırakırsınız bebeği. Benim bebeğimin de çok genzine kaciyordu 4. Aydan sonra azaldı hala bazen kaçıyor. Doktor yan tutup hafifce sırtına vur demisti
Heisenberg Gamzemmak Benimde öyleydi. Son bir haftadır besmele çekerek emzirmeye başladığımdan beri çok şükür tıkanma sorunu yaşamıyoruz. Onun haricinde dik tutarak ve yan durmasını sağlayarak emzirebilirsiniz☺️
gulertknn1 dr browns dar ağızlı biberonlar var hem hava emmesini engelliyor hemde sütün daha yavaş gitmesini ama isterseniz çay kaşığıyla verin öyle fazla içmesini de engellersiniz
Sezin Gamzemmak böyle durumlarda yan yatirip sırtına hafif vurman lazim bende de oluyor bu durum emzirirken
Rahmeli Kızım da hırslı cektiği için böyle olurdu şimdi daha sakin içtiği için azaldı bı problem.lansinohun biberonununda etkisi var bunda tabi.sütünü nasıl ısıtıyosun.bende sagarak veriyorum sıcak suda bekleterek ısıyorum.başka pratik bi yöntem varmı diye soruyorum