İki defa yazdık,Mesajlarimiza dönüş olmuyor ne yazık ki… Hastaneden öğrendim ayrıldı dediler cevap alamadığım için sağlık ocağına gitmek durumunda kaldım üzüldüm böyle olmasına bende belki buradan nereye gittiğini öğrenirim diye umdum ama henüz yeni demek ki