Bebeğimin kilo kontrolüne götürdüğümde hemşire 300 gr aldığını sütümün yetmediğini söyledi
Bende eve gelince hem sağdım hem emzirdim
Çok şükür kilo aldı sütümde ekstra çoğaldı
Ama biberonla verdiğim için bebegim şimdi emerken o şekilde sütün hemen gelmesini istiyor ve ağlıyor
Kaşıkla içiremedim yarısı boşa gitti
Şırınga aynı şekilde😞
Emerken boğuşarak süt vermekten yoruldum gerçekten
Ben elimden gelen herşeyi yapıyorum bebiş beni emek yerine biberonla içmeyi tercih ediyor ÇILDIRACAGIM 🤯🤯🤯