Bu bilgiler çok geçmiş zamanda kaldı , Dünya sağlık örgütüne göre ki benim doktorumda bunu destekliyor , inek sütünün insan bedenine hiç bir yararı yokmuş , ineğin sütü kendi yavrusu için besleyiciymis , her canlının sütü kendisine yarar dedi doktorumuz bize , ama mesela peynir kefir ayran yoğurt bunlar fermente olduğu için bunlar faydalı sindirim sistemi için