Zehra2205 Merhaba güzel anneler bebeğim 38+4 haffalıkken doğdu doğuma göre 3 ay 2 günlüğüz. Şimdi ben bu atak haftasını doğduğu güne göre mi? Yoksa Doğması gereken 40. Haftayı hesaplayarak mı yapacağım? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?