Alyaa11 Kızlar eşimin teyzesinin kızları ve iki görümcem ile sürekli olarak görüşüyoruz birbirimizde toplanıp sohbet muhabbet vs kış hazırlığı da yapıyoruz daha 1 senelik evliyim aralarında baya samimiyet oldu bizde ama bazen çok fazla aşırı değişik konuşmalar oluyor bu durumdan rahatsızım . Bugün görümcemin telefonunda gruplarında konuşmalarında bir konuşmaya denk geldim ismim geçiyordu bildirim olarak gördüm ayıp çok ayıp ama bakmak istedim işkillendim ne göreyim bir tane teyzesinin kızı var bana küfr ederek bir mesaj yazmış bilmem neyin kızı elim ayağım boşaldı tepki veremedim kaldım öylece kapattım telefonu işimi yaptım çok rahatsız oldum sinirlerim tepemde şimdi ben bu olayı eşime söyleyip onlarla irtibatı keseyim mi yoksa tepki vereyim mi mesela çağırdıklarında gelmek istemiyorum falan deyim mi ya da nasıl açığa vereyim bunu çok canım sıkıldı ve o şekilde küfürlü yazısına görümcemde sessiz kalmış ve birbirimizi çok severiz sanırım kimseye fazla güvenilmiyor bu hayatta tekrar anladım şimdi ben ne yapayım ya da siz olsanız ne yapardınız ?
Hohomoromu Alyaa11 telefonn ekranına bildirim olark geldi mesaj ekrandan gördüm de yeni atılms mesajda o şekilde gördüğünü söyle bilsin görümcene neden o tarz konustugunuz sor yani neden oyle bır sey yazdıkları nı
Mc201807 Bu kiz demeki küfürlü konusmayi cok seviyor 🤣 sende ona geri küfürlü yaz bakalim ne yapacak. Rahatsiz oldugunu söyle bir zarif kadina küfür yakismaz dersin mesafeni koyarsin kimse birsey diyemez sana senin kararin. Acik ve dürüst ol o senin kalbini kirmasini biliyorsa sende kirarsin onun kalbini akraban degil arkadasin degil esinin teyzesinin kizi yani kuzeni. Benimde öyle bir arkadasim var agzi cok bozuk yanliz kirici degil egleniyoruz yani