1prens1prensesannesii Kızlar oğlum 28 aylık .dil gelisim geriliği den dolayı 3 aydır 5 yarım gün kreşe gidiyor şükür şuan konuşuyor .sorum şu..oğlum iştahsız bir çocuktu yani yer ama kırk takla atmam lazimm.ama kreşte hemen hemen hergun yemeklerini bitirdiğini söylüyor öğretmen hatta 2 porsiyon yediği günler oluyormuş.online uygulama da da yazıyor zaten şunu yedi bunu yemedi su kadar yedi gibi.bazen izlemeye gidiyorum neler yapıyor diye kameradan bakıyorum sorun yok gayet mutlu.ama yemekhana de kamera yok.bende izlemek istiyorum gerçekten yiyor mu yemiyor mu diye.ve bunu öğretmeni rencide etmeden hani sen yalan söylüyorsun bakayım demeye getirmeden nasıl söylerim izlemek istiyorum diye?kırmak istemiyorum kimseyi .oglumde gayet mutlu gidiyor bu arada..zorluyorlar mi gerçekten diger çocuklar yeyince o da mi yiyor acaba?birde geniz eti ameliyati oldu gervejten iştahı mi açıldı sürekli hareket halinde orda gerçekten acikiyor mu?yani nasıl söylemem lazım
Mariposa 1prens1prensesannesii evde hic yemiyor , rica etsem yerken video ceker misiniz ? Bana da motive olur buna ihtiyacım var diyebilirsiniz . Bunda kırılacak alınacak yanlış anlayacak birsey yok gayet doğal istekler.
Denizanasi92 1prens1prensesannesii ben anaokulunda çalışmış biri olarak söyleyeyim yiyordur. Arkadaşlarıyla birlikte yiyip evde aç gezen cocuk çok gördüm. Anneannesi babaannesi inanmıyor video çekin falan diyebilirsiniz
Annesininkalbiii1 1prens1prensesannesii Merhaba. Bende oğlumu götürmek istiyorum kreşe dil gelişimi için. Kaç kelimesi vardı şu an nasıl mesela bizde 22 aylığız. Kaynaşma açısından da iyi geleceğini düşünüyorum.
susunbebekuyuyo 1prens1prensesannesii benim yeğenimde 3,5 yaşında evde o kadar çok yemek seçerdi ki hele elleriyle yiyeceği sulu gıda yiyemezdi eline değdiği an ağlardı kova burcu sendromu resmen takıntılıydı bu konuda 😄 geçen gün öğretmeni video atmış karpuz yeme yarışması yapıyorlar bizimkini bir görün şapır şupur mesela kaka problemide vardı tutar ve küloduna yapardı okulla beraber o alışkanlığıda geçti çok şükür yani diyeceğim kesin yiyordur çocuk çocuğu görünce açılıyor
Asdfgh1 Merhabalar , öğretmene nasıl dersiniz ne dersiniz bilemiyorum ama geniz eti ameliyatından sonra iştahının açılması olabilir. Kardeşimde zayıf yemek yemez seçerdi çok fazlasıyla ameliyattan sonra iştahı açıldı resmen çocuğun baya kilo felan aldı :))
1prens1prensesannesii Asdfgh1 evet kilo da aldı boyu da uzadı aslında .ama işte evde öyle aman aman yemeyip okulda yiyor denince acaba mi diyorum.ama zorlansa yada farklı kötü birşey olsa çocuk okula gitmek istemez diye düşünüyorum çok mutlu orda .
Asdfgh1 1prens1prensesannesii Bencede kötü filan davransalar zorlasalar gitmek istemez video isteyebilirsiniz için rahat olur
1prens1prensesannesii Denizanasi92 yaa çok mutlu oldum inanın içim rahatlsdi biraz..inşallah yiyordur ya.💕
1prens1prensesannesii Annesininkalbiii1 merhaba.yani yaklaşık 50 kelimesi felan vardı ama ikili üçlü cümle yoktu ve azdi yani kelimelerj.suan maşallah cümleler kuruyor kendisini çok çok iyi ifade ediyor sözcük olarak .şuan herseyi söylüyor .ben çok çok faydasını gördüm.mesela kendi başına oynamadı şuan kendisi oyun kuruyor oynuyor .birsuru şarkı söylüyor kendi kendine
Denizanasi92 1prens1prensesannesii kendisi anlatıyor mu peki bugün ne yedin falan deyince ? İnşallah öyledir 🙏🏼🌼
Elifatih25 1prens1prensesannesii Nasıl alıstı oğlunuz krese oğlum 6 gün gitti hergun aglayip ben gidip alana kadar kiyameti koparmis. Bugünde evden bile cikaramadim artik götürmiycem kendini cok yipratti cunku
Hayatagulumse 1prens1prensesannesii canım benim kızımda evde sizin dediyiniz gibi kırk takla atıyorum yemesi icin amma kreşde aynen sizin dediyiniz gibi öyretmen diyor yiyor cocuklara bakıyor oda iştaha geliyor.Öyretmen günlük menüleri atır bana bende kızım eve gelince soruyorum ne yedin diye oda gayet güzel sayıyor öyretmenin yazdıklarını öyretmene güveniyorum tanıdık diye siz güvenmiyorsanız kırmada rica ederim o yemek yerken video alırmısınız evde yemiyorda o videoyu acib cocuğuma görsediyim bak nasıl güzelce kreşde yiyorsun falan böyle behaneler ürete bilirsin .
Asel35ahsen 1prens1prensesannesii valla benim kızım da öyleydi. Evde asla yemek yediremezdim kreşe verdim ben de sizin gibi 3 yarım gün gidiyodu haftada. Benim kızım taze fasulyeyi ağzına sürmezdi bir gün öğretmeni videosunu attı bi güzel yiyo ve tekrar istiyo. Çünkü ben kreşe verirken baştan konuşmuştum iştahsızlık var her yemeği yemez falan diye. Ben hiç söylemeden öğretmen kendisi videosunu çekip atıyodu yemek yerken. Siz de video atmasını isteyebilirsiniz. Evde yediremiyorum ama işte ikna etmek için o videoyu kullanabilirim falan gibisinden bi şey diyebilirsiniz. Aklıma bu geldi
Oglumcanim_ 1prens1prensesannesii merhabalar anaokulu öğretmeniyim. Evde yapmadıkları bi çok şeyi okulda yapıyorlar . Arkadaşlarına baktıkça oda iştahlanıp yiyordur . Öğretmen doğru söylüyordur . Biz velilere hani görüp mutlu olsunlar diye video çekip atıyorduk . Sizde öyle bişey isteyebilirsiniz
Katya 1prens1prensesannesii yemekhanede kamera yoksa sizin için takmazlar bence ama şöle bişey geldi aklıma. Öğretmene şöyle diyebilirsin ‘ çok teşekkür ederız sayenizde yemesi de gelişti bugün yerken gizlice videosunu çekebilir misiniz bana sizin yönteminizle evde yedirmek istiyorum. Evde yerken o videoyu örnek gösterilen falan. Evde yemiyor gibi bi bahane üretebilirsin
Gryffindor Yiyordur emin olun. Yeğenimin yemekle arası asla yoktu. Yani yemek verme tüm gün istemez. Kreşte yemek yerken görmüştük şok olmuştuk. Zeytin domates salata yiyordu evde onları görünce öğüren çocuk orda yiyordu
Zlm 1prens1prensesannesii doğru siyluyodur çocuklar evde yemesede okulda genelde yerler çevrelerindeki cocukalrdsn mi etkileniyolar bilmiyorum. Ama illa görmek istiyosaniz evde yemiyo burda yiyomus bı kere yerken göreyim çok hevesim var falan gibi bişi diyin