uraskoo sakin panik yapıp ah vah oy birden böyle şeyler söylemeyin sessizce izleyin , bakın çok faydasını göreceksiniz , ben kızım yürüme aşamasındayken öyle düşmelerinde vs hiç aaah kızım düştü filan yapmadık esimle beraber ve şuan 5 yaşında nerelerden ne şekillerde düştü hiç ağlamaz kalkar hayatına devam eder , o tepkiyi verdiğinizde büyüyünceye kadar hep ağlayıp gidip sizin kaldırmanızi bekleyecek nazlanacak , birde korkup panik yapmanız yürümesini geciktirir benden size tavsiye sessizce izleyin gülümseyin ona