Kızlar kızım 7 aylık işe başlayacağım için süt sagmaya başladım buzluğa atmak için ama hem çok az çıkıyor hemde yağ oranı çok az acaba sütümun yağını nasil arttirabilirim aslında beslenmeme de çok dikkat ediyorum görünce üzüldüm yani kızıma yaramiyormus meğer .akşam 10 da 10 ar dk sagdim 70 CC anca çıktı nasıl arttirabilirim sizce