Ela6161 Happy mom da okumustum ki bebegin göbegi yukari dogru bakiyorsa bir sonraki cocuk erkek, aşağıya bakiyorsa kiz dogarmis sizde duydunuzmu hic? Bana biraz hurafe geliyor ama insan merak ta etmiyor degil😁
Mini-me Ela6161 bunu kaynanam da dedi 😁🤔 Göbek deliğinin çizgisi üstteyse erkek alttaysa kız oluyormuş. 🤔
bambiii Ela6161 bence hurafe tıbben mümkün değil😀 bir sonraki sperm alısverişimizde eşimle kızımın göbek deliğinin bir etkisi olmaz 😀 bizimkilerde bebeklerin kaş arasında bazen mor bir damar oluyor ya o varsa peşi erkek derler 😀
susunbebekuyuyo Ela6161 laz hurafesi maçkalı yengemin annesi söyledi 2. kızımın göbek deliğine bakıp 3.erkek olucak dedi ama yemezlerrrrr 🤣🤣🤣
Ela6161 bambiii aa evet o mor cizgi olayini bizde de diyorlar ama anam daha sonra dogurmadi yani onayliyamadim🤣🤣