Allah rızası için bu fiyatlar ne bi pijama takımı 200 olur mu bi switşort 300 olur mu ne bu yA ne kendimi geçtim almıyorum idare ederim de bu çocuk kıyafetleri neden bu kadar pahalı ya hani diyorum defactodan lcwdan bakayım yok orda da pahalı ne bunlar ya biz çocuklarımıza bişey alamıcakmıyız