Busratugay Merhaba kızlar benim 4 aylik oglum var gelisimini takip edebilmek icin doktor arıyorum ilgili bildiğiniz doktor varsa önerilerinizi bekliyorum özel devlet hiç fark etmez sadece sağlık ocağına gidiyoruz onlar da boy kilo ve asi takibi yapıyolar sadece ben kapsamlı bi şekilde ilgilenilmesini istiyorum o yüzden iyi bi doktora ihtiyacım var
1yagizalp Busratugay haricinde Dr Sami ulus Beştepe polikliniğinin neredeyse tüm bölüm hocaları-asistanlarıda dahil harika ilgili bilgili.
Melike_elanur Busratugay ah bende bulamıyorum daha doğrusu sincana goturmuyorum sami ulus en iyisi bence canım kızım menenjit geçirdi 2 aylıkken özel devlet kaç hastane gezdik bulamadılar sami ulusta tedavi oldu Turgut Özal var ek binası orası da guzel
gokalp06 Busratugay canım ben de sincanda oturuyorum etimed hastanesine götürüyorum vedat öztürk diye bir doktor var biz çok memnunuz. Memnun kalacağından eminim
liyosunannesi23 1yagizalp sami ulus beştepe gerçekten iyi bi hastane. Biz normalde özele gidiyoruz ama bebeğimiz geçen hastalandı beştepe acile gittil çok ilgilendiler işlemler falan çabuk oluyo
1yagizalp Busratugay yaşar hoca Eryaman’da. Sami ulusun Beştepe polikliniği aracınız varsa etimesgutun arkasından bağlıca tarafından gidince 15dakika bile sürmüyor.
Busratugay Melike_elanur sincan devlette zaten ilgilenmiyorlar canım bana 8 aylıkken gel dediler ama gelişimi nasıl fiziksel zihinsel ben bunları takip ettirmek istiyorum bilmiyorum ne yapcam
1yagizalp liyosunannesi23 Busratugay 200 ya da 220 idi yanılmıyorsam. Bir kaç kez gittik bi daha gitmedik biraz tuzlu geldi. Sami ulusu(Beştepe polikliniğini) ve ilgisini beğendik artık oraya devam ediyoruz 😊
Busratugay gokalp06 muayene ücreti ne kadar peki canım tahlil falan yapıldığında ne kadar ücret alıyorlar
Sdks Busratugay ben cok hastane taraftarı değiliö canım ama ilk aylarda gel git dedikleri için 1 tane doktora denk geldim muhittin bitirgen nafiz körezdeydi memnun kalmıştık o ay canım sonra götürmedim bidaha canım
Zeynepmesut Normalde kontrolümüz sami ulus beştepe canım ben memmunum sincanda başak tıpa götürüyorum doktoru çok iyi herşeyiyle ilgileniyor
gokalp06 Zeynepmesut benim komşum başak tıpa götürüyordu çocuğu hastalandı bir şeyi yok soğuk almış dedi. Başka dokyora götürdü çocuk zatürre olmuş zor iyileşti. O olaydan sonra hiç tavsiye etmedi 😣