Zeynolii bence iyi gibi. Yazın bez sayısı azalabilir, terle de atıyor çünkü. Sen maksimum iki saatte bir emzir. İlk kilo takibinde belli olur zaten.
Şöyle söyleyeyim. Benimki iki aylık tam. Ve doğduğundan ver kısa emiyor. Beş dk civarı. Ama kilo alını gayet iyi.