MerveKorkmaz Kizlar bebelac gold kullaniyorum bebeğime gaz açısından cok iyi ama istedigim sekilde kilosu ilerlemiyor sanki kilo aldıran mama tavsiyelerinizi öğrenebilir miyim.?
Masall_moms01 MerveKorkmaz bende bebelac gold kullanıyorum önce sma comfort kullanmıştım gaza ikiside çok iyi fakat bize de kilo yapmıyor hibi acaba normal bebelac nasıl
Sultannny MerveKorkmaz bebelac gold değil sadece bebelac kullanıyorum çok güzel kilo aldı öncesinde aptamil kullanıyorduk ama hiç kilo almamıştı
Masall_moms01 MerveKorkmaz benim kızım 5 aylık oluyo 4 gün sonra en son 6.300 dü çok olmadı sizin yine iyiymiş maşallah
MerveKorkmaz Masall_moms01 basta saglik diyorum ama cevre algisindan da bıktım gören zayif bebek cok ilerlememis diyor her bebek tosun olmak mi zorunda yoksa ben şükrediyorum bebegimin boyu kilosu çok kötü degil şükür canlari sagolsun da