Yesimtzn 3aylik bebeğim dün gündüz atesliydi akşam hastaneye geldik idrar tahlili yaptı enfeksiyon kapmis dedi yatırdı serum veriyor.3gun yatış vercez Dior ben ise 3 gün gereksiz buluyorum ztn çocuk serum yiyince kendine gelecek sizde bu kdr küçük bebeği yatirmalri saçma deilmi
Esraaa55 Yesimtzn benim bebeğim idrar yolu enfeksiyonundan 10 gün kaldı hastanede ama benimkinin antibiyotige direnci vardı o yüzden
Lulemom Yesimtzn benimkide idrar yolu enfeksiyonu oldu. 1 hafta şurup kullandık. Geçmedi 39 küsür ateşle geri gittik. Sadece iğne yazdı doktor. 5 gün iğne yaptırdım geçti. Yatış falan vermediler. Yatmasını gerektiren durum ne ki acaba
eylul19 Yesimtzn bebeklerde ıdrar yoku enfeksıyonu cok cıddı bır durum.cok kotu boyutlara kdr gıdebılıyor eger tedavı edılmez ıse.ılerıkı zmnlarda bobrekte erıme ,buzusme kuculme gıbı durumlar olabılıyor.yabı kısacası böbrek hastası oluyor.o yuzden cok ıyı tedavı edılmelı ve nedenı mutlaka arastırılmalı.bız 2 kere gecırdık.sureklı fılmler testler tahlıller yaptırdık.doktorunzua guvenın yada guvenmıyorsanız baska hastane doktora basvurun.öyle gereklı kı yatırıyorlar demekkı baya enfeksıyon degerı yuksek.yoksa bosu bısuna hıcbır doktor yatırmaz hastanede kımseyı .
Jelibonsmom Bebeğimde yüksek dozda enfeksiyon vardı, bize iki şurup yazdı, neden serum ya da hastaneye yatırmaktan bahsetmedi anlamıyorum şu an yorumları okuyunca 🤷🏼♀️