İnternetten baktığım tarifte sütü kaynayıp 7 sn el yakmayacak ısıya (45derece tekabül ediyor) gelince yarım çay bardağına bölüp içine bir tatlı kaşığı yoğurt katıp karıştırıp küçük kavanoza boşalt diyor. Sizde mi bçyle yapıyorsunuz? Birde kavanozun ağzını normal kapatacam ters çevirecem değil mi hiç yoğurt mayalamadım bilmiyorum 🫠