Semrakrbck yoğurt yesin o zaman. Sütten pek fayda almaz yani. Tam tersi kansızlık yapar, gaz yapar, hazımlık yapar. Sindirim sistemini bozabilir. Hiç gerek yok bence. Doktorlar hep diyo ineğin sütü buzağısı için diye. İnsanlara yaramıyormuş. Süt ürünleri daha yararlı insanlar için