Bende grip atlattım emzirirken hemde baya ağır bir gripti ilaç kullanmadım çok basım ağrıdigi zaman parol aldım. Bol su dinlenmek ile geçer ne yazikki ben gribi atlatırken kendi evimde değildim hiç dinlenme fırsatım olmadı maalesef. Bol meyve c vitamini takviyesi ile geçer