Merhabalar, 2 aylık bebeğim var. Emziriyorum ama çok azda takviye mama veriyorum. Beni emdikten sonra bazen doyduğu için mamayı çok almıyor ve biberonda kalıyor. Onu dolaba koyuyorum ve sonraki beslenmede bermari usulü ısıtıp tekrar veriyorum. Acaba bir sakıncası varmıdır diye hep aklımda soru işareti kalıyor. Bu şekilde yapanlar varmı??