Zeynep81 tatlım bebeğinin gaz sancosoda varmış anladığım kadarıyla sana kolik bebek anesi olarak iki damla önerebilirim sabsimpleks gazın oluşumunu önlemeye yardımcı birde relaktaz sütü sindirimine yardım ederek gaz oluşumunu önlüyor. Birde mama veririyorsan şu aventin kolik biberonu var özel içinde aparat var onu kullan derim bebeğin hava yutmasını önlüyor. Birde emziriyorsan mutlaka diyet şart kahve çikolata gazlı içcek vs hepsi yasak süt içiyorsan laktozsun içmeni öneririm. Birde ben kefir içmeye başladım bende emziriyorum sanki iyi geliyor gibi onuda kuaförde bir abla önerdi😂 artık herkesin dediğini dener oldum gazdan çok şükür eskisinden iyi durumdayız