Kızlar bebegım 7 aylık tadımlar corbalar veriyorum fakat şunu fark ettim bebegım emdıgı zaman bez sayısı artarken ek gıda yedıgı gunler de bez sayısı 2 yada 3 oluyor. Ve ek gıda verdiğimde o kadar emmıyor beni geceleri sadece sureklı emer gun ıcınde asla emmez. Ve elhamdülillah süt konusunda sıkıntı yasamiyorum simdi ben nasıl bir yol ızlemelıyım