Balim38 Kızlar kızım çok iştahsız . Sizler balık yağına ne zaman başladınız ? Kaç aylıkken Birde faydası oldumu ? Çok güzel şeyler duydum. Bide buraya sormak istedim
Eysar Balim38 ocean kullanıyorum 8 aylıkken basldim gayet faydalı biz haftada iki kez kullanıyoruz Dr önerisi ile
Lulemom Balim38 1 yaşında başladık 10 gün oldu. Möllers kullanıyorum. İştahta hiç bi değişiklik yok. Hiç yemiyordu yine yemiyor 😄
-erCansu- Balim38 1 yaşında ocean kullanmaya başladım sonra easy fish oile geçtk iştahınıda açıyor ben çok faydasını görüyorum
tatlismelegim Balim38 möllers kullanıyoruz hergün bir çay kaşığı.Çok aktif ve akıllı bir kızım var omeganıj etkisi olduğunu füşünüyorum