Geçmiş olsun canım. Benim de aynı öyleydi 20 gün oldu doğum yapalı. Dikişlerim ilk on günden sonra alındı. Kurudukça dikişler batıyor diye tahmin ediyorum. Kendini çok zorlama. Dikişlerim alındıktan sonra bile hafif batmalar sızlamalar oluyor ama eskisi gibi değil. İslak bırakmamaya özen göster. Terlesen bile mutlaka kurula demişti bana dikişlerimi alan hemşire hanım. Tekrar geçmiş olsun ama çok normal endişe edecek bir şey yok. Sağlıkla büyüt bebeğini ❤️