Ya bu bebekler neden desteksiz uykuya dalmaya programli olarak doğmuyorlarr neden neden. 7.5 aylık bebeğim, saat gece 02:30 suan . biraz önce mamasını verdim hafif salladım ve yatağına bıraktım ne ara ayıkacak vakit buldun yarı uykulusun yat uyu dimi . Yok illa dönecek dönecek uyanacak. Yani nasıl ki emme refleksi var neden uykuya kendi dalma refleksi yok ya , insan yavrusunun her şeyi neden bu kadar zahmetli en azından bunu da yapabilerek dogsaydik ne olurdu ya valla gecenin bu saati uyutmaya çalışıyorum. Uyku eğitimi verdirecek sabrım da yok valla