Betul-08 Kızlar bebeğim doğumdan beri çok güzel kilo alıyor ama boyu çok az oluyor böyle olan var mı bebeğim 1 ay 19 günlük 53 cm kilosu 4700 kilo
papatyaannee Betul-08 Boy genetik faktör mesela bizde baba uzun benim kızımın boyu her ay kendi yaşıtlarına göre çok uzun gidiyor doktor boyun genetik olduğunu söylemişti
Elifnaz_anne Betul-08 sonraki aylarda boy daha iyi uzuyo ilk aylarda kilo alımı oluyo benimde kız bebeğim var 2 aylık olcaz 59 cm su anda
Sinemisssss Maşallah 🧿 Benim kızımda tam aski hep boya giderdi doktorlar boy genetik derdi genelde sizler nasılsınız
rhk Kilo alıyorsa gelişim geriliği yoktur hemşire veya doktor ne diyo bu konuda o önemli. Genetik tabi birazda