Sevda111 4 aylık çok çok çok çok küçük lütfen açmayın. Otizm doğuştan gelir ama uyaran eksikliği olur. Ve gerçekten konuşmasını etkiliyor. Bende izletiyordum tabi 4 aylıkken izletmedim 10. Ayından sonra izlettim ama günde en fazla yarım saat şuan 15 aylık olmak üzere kendi kendine konuşur ama anlamlı kelimesi yok ve yaklaşık 1 haftadır ekranı kestik gerçekten şuan baba anne diyor. İzletmemek en doğrusu biz bile ekranlara bakınca hipnoz oluyoruz bize bile iyi değil bu durum