Mayazim Bebeğim 3 aylık bugün karnı gurulduyordu 4 5 kere kakasını yaptı ishal ne verebilirim salgından dolayı mi yoksa sıcaklıktan dolayı mi
Olurolur Mayazim İshal ise ve devam ederse doktora gidin bu ayda sıvı kaybı tehlikelidir.Salgında olabilir havada carpmış olabilir siz müsait ilk anda doktorunuzla konuşun en iyi yonlendirmeyi yapar çünkü cok küçük 🧡
Gzmr21 İshal ise supbiotik kids alin icinde baya kapsul var ama 1 tanesi bile yetiyor buzdolabinda muhafaza edin ihtiyac oldukca kullanin gunde bir tane bana da eczaci bir arkadasim onermisti gercekten kesti ishalini