Yusufum0633 Kızlar Türkiyeye izine geleceğim , bebeğim için hangi marka suyu kullanabilirim yani hangisi daha yumuşak içimli ve bebek için özel su markası varmı bilen biri varsa yazın lütfen 🙏🏼
Cennetagaci Yusufum0633 Bebek için araştırmaları bilmiyorum ama tavsiye edeceğim 2 su markası var 1.si buzdağı 2.si fuska. Abant su da iyi. Yapılan tüm analizlerde en iyi su bu markalar. Ben evimde sadecw bunları kullanıyorum. Diğer iyi diye bildiğimiz markalar aslında analizleri çok iyi değil. Bilginiz olsun.