mellthemomyone Dışarı çıkarken sağıp süt götürüyorum yanımda emzirememe ihtimaline karşı. Yapan var mı nasıl muhafaza ediyorsunuz ??
Anneyim- Ben yapıyorum. Yolda filan yanımdaki sütü içiriyorum her ihtimale karşı onu ilk kullanıyorum bozulmasın diye. 🙏🏻