Bende 3 ay oldu sezeryan olalı 40. Gün normal adet oldum 1 hafta sürdü 15 gün ara verdi hala adetim bitmiyor kansızlıktan kolumu kaldıramıyorum yarın gidip değerlerime baktırıcam kadın doğum doktorum normal olduğunu söylemişti düzene girmesi zaman alıyormuş