Hamileliğim sırasında kistim olduğunu öğrendim. Çok zorlu bi süreçti. Sürekli başka başka doktorlara gidiyordum. Bebeğime bi şey olur diye korkuyordum. 12 cmlik kistim vardı. Ama sezeryan doğum sonrası ameliyatla aldılar. Doğumdan sonra kontrole gittim. Tekrarlayabileceğini söyledi doktor. İnşaallah tekrarlamaz.