Cocukgelisimci_anneee ben 7 aydan beri eline veriyorum hem o yiyor bi taraftan çatal kaşık herneyse yediriyorum öyle öyle alıştı üst baş etraf batıyor ama yeterki yesin bazen kafasına gözünede yediriyor onu bi bıcı bıcı ile hallediyoruz :) Ha bide paylaşımıda öğreniyolar bu yöntemle hem kendi agzına veriyor arada benm agzımada uzatıyor çok tatlı ve eğlenceli oluyolar denemeni tavsiye ederim 🥲 Bol blw li , bol iştahlı , bol eğlenceli yemekleriniz olsun inşallah 🥲🙏🏻