Zhrrl Arasfi sürmüyorum sürmeyi gerektirecek bir durum olmadı çünkü ama kızarıklık vs. Olursa sürerim, pudra kullanıyorum ama
katatonia Arasfi sürmüyorum. çünkü o bölgedeki deri çok ince. sürülen kremdeki toksik maddeler kolaylıkla emilip kana karışabilir. elbette bi kaç seferden bişey olmaz ama süreklilik olursa bebeklere zarar verebilir.
Rav-Ebu Ayazzmomms he tamam yumurta diyin o zaman bacım ilk defa oğlum oldu ne bilim testis destis 😂😂ben sürmüyorum çünkü pişik degil
Sltnpltdnmz Rav-Ebu bilimsel adı testis. Bu organdan bahsederken veya oğlunuza ileride tanıtırken lütfen yumurta demeyin. Testis deyin.
Morningstar Arasfi hayır gerek yok ama ben bazen pipisi ile testisin arasına sürerim birde popo kısım tarafında alta gelen kısma et et değince pişik olabilir ya onun için ama surekli yapmam
Rav-Ebu Ayazzmomms zamanla inşallah 😂 kızım da rahattım sil geç birsey yok ama erkek ne bilim tuaf geldi pipi falan insanın eli ayağına dolaşıyor
Ayazzmomms Rav-Ebu benım ilk çocuk ama ınan erkek bebekler daha rahat kız bebeklerinde enfeksiyon kapma riski daha fazla oluyor ama benımde ılk zamanlar tuhafıma gidiyordu 😂