sedaozdemir Kızlar benım oğlum 2 aylık,emziriyorum.Ama sağ göğsümde daha çok süt var sol da daha az.Bunu sağarken keşfettim.Sağ göğüsten 200 ml gelırken soldan 60 ml anca gelıyor.Nedendir acaba,?Sol memedeki süt oranı nasıl artar ki?
Ipekada34 sedaozdemir bende de aynı oldu kızım 4 aylikti bu durumu yaşamıştım sonra komple gitti tek gogusle devam ettim + mama verdim çünkü tek gogus doyurmuyodu emiyodu doyuyodu boşaltmış oluyodu birdahiki emicegi zaman süt dolmamış oluyodu mama veriyodum simdi 2.5 aylık oğlum var aynı durumu yaşıyorum sol göğsüm sıkıntılı sağ göğsüm dolu dolu akiyo
Anneyim- Benim kızımda 8 aylık. Benimde aynı. İkisinde eşit emzirmeye çalışıyorum ama sağ göğsümden daha çok süt sağıyorum