Kızlar bebeğim 3 aylık oldu. 2 buçuk aylığa kadar göğüs yaralarım vardı emzirmeye hep korktum sütüm belki ondan az geliyor diye düşündüm bir çok şey tükettim humana çayı bitirdim 2 damla bitirdim bol su içtim ama naptıysam sütüm artmadı. Artık mama vermek istemiyorum. Lütfen bu durumu yaşayıp da sonradan sütü artan varsa dönüş yapabilir mi