ReisinKizi Kızımı kışın oyun gruplarına götürmek istiyorum ama gerçekten anadolu yakasında sınırlı sayıda sanırım çünkü bulamadım. Gidip memnun kaldığınız yerler varsa yazar mısınız? Sancaktepe de oturuyorum. 27 aylık kızım.