AAhlas Ben sezeryan oldum. Doguma 2 ay kala sol kalca ve bacak agrim basladi. Dogumdan sonra gececegi söylendigi icin bekledim fakat gecmeyince ve yürüyemeyecek duruma gelince doktora gidip röntgen cektirdim. Kilo vs. zorlandigi icin kemik iligi ödemi oldugunu ögrendim. Önce emzirdigim icin ilac veremediler sadece istirahat dediler. Asla gecmedi. Emzirmeyi biraktiktan sonra doktorun verdigi ibuprofen ve d vitaminini kullanmaya başladıgım gün agrım resmen kesildi.