[silindi] uyku ilacına değil uyku egıtımıne ihtiyacınız var gibi görünüyor. Salladığınız için sık uyanıyor hep aynı desteği bekliyor sanırım . Bundan 2-3 ay önce inanın ben de cok düşündüm uyku ilacı kullanmayı benim kızım da hiiiiiiiçççç uyumazdı ama uyku egıtımı vermeye karar verdim ve hersey güzel oldu.sallamayı acilen bıraktırın ♥️