Benim bebeğim de öyle. Açlığına göre üç,dört,beşte kalkıyor. Mesela bugün acıkmamış altıda uyandık.
Önceden uyandırmaya çalışıyordum saatlerce doktorumuz öyle ömür mü geçer elleme dedi
@Kimyageranne123 Rüya beslemesi nasıl yapıyorsunuz ben dudağını bile ayıramıyorum oğlumun ve uyansa bile ağzında sütü biriktiriyor öksürüyor, püskürüyor etrafa 😅