Efeninanne_sii cNım geçmiş olsun yazan var mı bilmiyorum ama erkek kardeşimde varfı benim de. Kafasında kollarında bacaklarında heryerinde vardı bebekken fark etmiştik. 8 9 yaşına kadar kremlerle falan kontrol altında tutuldu. Daha sonra bir Dr ile tanıştık ışın tedavisi uyguladılar ve tamamen geçti şu an 16 yaşında tekrarlamadı da. Bol bol güneşlenenmesini önermişti bir de. İstanbul Şişli Florence Nightingale de tedavi olmuştu.