Bebeğim daha 25 aylık ve ben 10 aylıkken bim bezi almaya başlamıştım o zamn 32.90 a aliodum fırsat paketinden babası 100 lu almışti uzun süre gitti bugün bitince tekrar ben almaya gittim 85 liraydı sırf ucuz die aliodum 85 TL nedir şok oldum almak zorundaydım aldım ama daha da almam