Eazz Bebeğim 7 günlük 5 gün sarılıktan yatış yapıldı sabahsı çıktı tekrardan bugün nüksetti 2 gündür devamlı emzirme artı mama devam ediyorum bana bu konu da başka ne yapabilirim destek olacak var mı ? Çocuğum meme basından dolayı çok güzel de emmiyor fikir verirseniz sevinirim
Alperen13 Eazz şekerli su😊 eskiden yapılan bi uygulama. Anneler, ananeler.. ben de annemi dinleyip uyguladım. Çok şükür az olan sarılığı da geçti. Sarılık olmadan atlattık o devri.. günlük 2-3 çay kaşığı şekerli su verdik.
NhL Eazz benm kızımda 3 ay boyunca sarılık devam etmişti. Sık sık emzirmek gerekio aynen sagarak vermeyi deneyebilirsn cnm. Dr bana ara ara mama vermemi söylemişti . Hap ve mavi ışık tedavileride gördk. Acıkcası hiç bi halk söylentisinin bi faydasını görmedm şekerli su, sarı malzemeler bulundurma vs. Sık sık besleyip düzenli takip etmen gerekio ✋
Helloyagmur Eazz inis cikis yapabilir siz 1 saatte bir emzirin 2 saatte bir mama verin idrar ve kakayla aticak sariligini gunese cikarin birde baska yapilabilcek birsey yok sadece surekli besliceksiniz saat basi :)
Sezin arzu58 uzamış saralık bna doktor serum verdi biberona koyup veriyorduk.ne kdr cok idrarini yaparsa o kdr cabuk atlatabilir dedi
Tugceesaahiinn Alperen13 ben de aynı şekilde çözüm buldum. Şekerli su gerçekten geçiriyor. Kan şekeri düşüyor sarılık olan bebeklerin bu bakımdan en iyi çözüm bu. Ben ayrıca serum fizyolojikte içirmiştim günde 2 ml.
Mrym_53 Eazz benim kızımda yüksek sarılık atlattı canım sürekli emzirmeye çalıştım ama uyuyordu mememde zorla verdim yarım saatte bir uyandırdım verdim sarılık için Hipp marka mama çok iyi bizimki uzun sarılık geçirdi mamayla hem topladı hem sarılığını attı anne sütü sarılığıydı mümkünse karanlıkta yatırma florasan lamba altında uyut göğüs ucu kalkanı alabilirsin yada sağıp verebilirsin pes etme göğüs ucum yok diye sırınganın tersiyle göğüs ucunu çıkarabilirsin
Sezin Eazz bizde ayni sorunu yasadik doktorumuz serum verdi biberona koyup veriyorduk birde pankreoflat granülle karıştıyorduk rahat kakasını yapiyordu ve idrarını cok yapsın ki hemen saralığı atsın dedi yıkama yöntemi gibi düşün dedi ne kdr cok idrarını yaparsa vucud onu atar
Mervetrmn Eazz canım geçmiş olsun öncelikle. Bol bol emzir iyi ememiyosa dedikleri gibi sagabilirsn 1 saatte 1 mutlaka emsin. Biraz yorulacaksn ama iyi olmaları icin mecbur, bzmki anne sütünden kaynaklymş 50. Günde gecti o sıra bzmkide biberona alışmıstı sagıyodum saat dolmadan uyanp verdgm bile oluyodu bide şekerli su verdk biz kan şekeri düşüyomuş ya dengeler diye onun faydası oldu mu bilmiyorm ama hep yapıyolar doktor haricinde herkes yap dedi bnde yaptm.
Zeyzey20 Eazz şahsen ben kimseyi dinlemedim uzayan sarılık geçirdik ama hastaneye hiç yatmadık hep bize bir gün şansı verildi düşmezse yatıcam diye ve ben yaptiklarim sayesinde hep kurtuldum 🤷♀️ tatlı serum suları var cam şişede ondan hergün 4 -5çay kaşığı verdim ve küçük bir gibi sana su koyup şu verdim bu sayede 2 saatte bir bezi doluyordu sarılığı çok hızlı attı 😊birde güneşe bir akletme çıkart havalar artık çok sıcak değil 5 dakika tut hemen giydir