Hanımlar merhaba bebegim 4 bucuk aylik oldu hala meme ve mama olarak devam ediyoruz. Artık dikkati kolay dağıldığı için meme de bazen durdurmakta zorlanıyorum yani eskisi kadar uzun emmiyor bende gogsumu bosaltamamistir bu kadar kısa sürede diye tekrar meme veriyorum surekli emiyor arkasına atıp kafayı sahi solu izliyor zorlayinca da kızıyor. Gerçekten çok acıktığında ya sa uykuya geçişte ve sabahları çok iştahlı ve heyecanlı alıyor memeyi. Artık bineronu tanıyor ve aciktiya biberonh görünceye heyecan yapıyor. Yani diyeceğim su ki yaşadığım meme reddini yoksa büyüdüğü için memeyi bırakıp etrafı izlemesi normal mi ? Bir de meme ve mama olarak gidenler de süt kesilir mi çok korkuyorum. Genel rutinimiz emerek uyuma uyandıktan sonra önce iki göğüs emme bir süre sonra yaklasik 90 cc mama ( son haftalarda 90 cc bitiremiyo) bu şekilde. Emzirirken mama verenler bebeğiniz kaç aya kadar emdi 😪