Benim iki oglumda da var. Büyük oglum 6 yaşında küçük oglum 20 aylık. İkisininde aynı bu şekilde dişleri ayrık. Küçüklerken doktora sordugumda bir sorun görmedi. Beslenme ve konuşmada bir sıkıntı olmadıgı sürece müdahale etmeye gerek yok demişti. Bir sorun yaşamadık şimdiye kadar. Sadece büyük oglum R harfini çok net çıkaramıyor ama dudak bagı yüzünden oldugunu sanmıyorum çünkü küçük oglum gayet net söyleyebiliyor.