Sizde Rh uyuşmazlığı yok grup uyuşmazlığı var o da sadece yüksek sarılığa sebebiyet verir. Kızım B+ ,ben 0+ , eşim B+ Kızım eşimin kan grubundan olduğu İçin sarılığı biraz ağır atlattık hastanede yatması gerekti ama fototerapi aldı bitti gitti çok şükür.