Nazife12 Kızlar ıyı gecelerrr 21aylık oglum 10 kilo sizce kilosu az mı? Emzırme yı bıraktıramadım daha ama gunduzlerı ben calısıyorken aramıyor aksamları ıstıyor gece uyurken bıde gece uyandıgında kışın cok hastalandık o yuzden kilo alamadık. Ama dogdugundan itibaren 1 yasına kadar guzel kilo aldı. Bir yasından sonra yavasladı. Suan 21 aylık 10 kilo doktora goturelı mıyım sizce ideal mi? Cevap veren herkese teşekkür ederim.. ☺️
BuzluKahve Nazife12 22 aylık oğlum 11 kilo. Güzel yiyor ve sürekli emiyor da. Ama düz duvara tırmanır, her gün 1,5 saat yürüyüş yaparız gık demez yürür koşar. Aldığı/harcadığı enerjiyi düşününce gayet normal benim için. Zaten düzenli doktor kontrolünde
ugurbocegmm Nazife12 benimki de 20 buçuk aylık 11 kg hiç dert etmedm kan değerleri iyi şükür ve doyduğunu biliyorum 🌺 24 ay dolana kadar da mama vermeye devam edeceğim