Feyzadmr3516 Merhaba herkese bebeğim 3 aylık ve çok uyuyor bu aralar uyuduğu için mama da almıyor emziremiyorum da nasıl yapabilirim acaba?
ikizprensesannesi Feyzadmr3516 canım aç yatmazdır illa ki acıkırdır siz uyuyor diye bırakmayım emzirin yada mamayı verin içsin yine uyusun
1baby1moms Feyzadmr3516 günde 4 de az değil mi 6-7 öğün yemesi gerekiyor uykuda verebilirsiniz 3 saatte bir
Feyzadmr3516 1baby1moms normalde öyle yapıyorum ama artık kusuyor o yüzden uykuda veremiyorum yok onu misal söyledim sayıyı