Gloria1 bende kart kullanmıyorum, maalesef bimin, bezi de çok güzel ama kokulu olduğu için sevemedim gereksiz pahalı bilmiyorum ama aylık paketler geliyor toplu almak iyi olduğu için geçtim sleepy natural gelmiyor ilk kızımda gelirdi marketlere şimdi 30 lu alabiliyorum o da çabuk bitiyor o yüzden bime geçmiştim