Blueandpurple72 kreşe gidip hastalık kapan kanında enfeksiyon çıkan bebekleri bilmiyorsunuz sanırım(?)
Enfeksiyonu parktan, avm den , komşunuzun bebeğinden de kapabilir çok zor değil. Haberlere çıkan kreşlerin bir çoğu formasyonla asgari ücret altında mutsuz personel çalıştıran, profesyonellikten uzak kurumlar. Üzgünüm ama arkadaşınız donanımlı bir çalışan olup , profesyonel bir kurumda çalışmış olsaydı size sunduğu gerekçeler bebeğinizin bilişsel gelişimi üzerine olurdu.
Gayet sakin yazıyorum cümlelerimi inanın.